sjukt med lite tid över....

OJOJ.. IDAG BLEV DET LITE TID ÖVER ;)  STALLET VAR KLART REDAN 15,30 !!!  Åhhh vad konstigt det kändes  visste inte riktigt vad jag skulle hitta på......  jag myste en stund i sängen men efter så där 30 min så var jag ju redan RASTLÖS!!    hiihiii

Han vara till TAMPIS och strosa runt,,, fastnade lite baby kläder i handen som skall sändas ner till bror i stockholm...
DET ÄR MYCKET BABY NU!  OCH BLIR SÅ ETT TAG FRAMÖVER    ;)


Har hunnit med att rida jerker idag oxå, stel i vänster idag, åtminstonde i början,,
Det är riktigt mycket snö nu och snart bottnar ju inte ens dom stora hästarna och ändå kommer det bara mer snö??    vem bestämde det då ??   Solen börjar kika fram mer & mer vilket smått ger mej en jobbig känsla över alla-----   jag vill  ----  (läs måsten) .  
Tänk om man kunde se in i  framtiden, bara lite grann...   jag hade som behövt det!


Det var faktiskt allt jag hade på ♥ ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0