SEMESTER... hur låter det? ;)

Idag har jag BIL!   jiipi   började med att köra kidzen till dagis & skola!   sen hoppa i solen en stund!  och sen handlat!  måste ju säga att det är skönt med att bo så nära finland ibland iallafall, att kunna åka as tidigt och handla då ingen annan är i butiken!  DET GÅR FORT! 

Nu är frukosten i magen och jag fick äntligen min kopp te... ( har varit slut ) Det är perfekt väder idag -4 och det innebär att skidorna åker på idag men även ett gäng hästar som ska ridas!  för att det inte ska bli tråkigt så åker jag och hjälper mirja med hennes oxå!  MAN KAN ALDRIG RIDA FÖR MYCKET!  hihii

Föresten så red jag lilla shettisen igår!  mohaahaa...   galoppade som aldrig förr!!  HON FÅR SKYLLA SEJ SJÄLV när hon tokbråkar med nettan och slår emot galoppskänkeln!   nog prövade hon med mej oxå men det var inte alls lika trevlans för hon .... Fart fick hon då, när hon kom på att jag kan rida utan tyglar och använda piska samtidigt. då var det bäst att inte bocka mera!  haahaaa   så snabbt var det slut på det!


Hur som helst så ska JAG tillbringa kvällen med sussu & ett gäng barn på haparanda ryttare. vi ska fixa klart vår ulk uppgift!  Den  ska ju vara klar strax, och vi ska än engång befinna oss i luleå!

god fortsättning så länge!

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

sv: ah, jag med. jag har också den sony ericssonen men ska nu få en ny, funderade på iphone men vill inte ha den ändå för att jag är ju också mkt i stallet och ah, som du kan läsa på mina "dissar" ... :P

2011-02-08 @ 13:51:02
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0