ibland kommer jag inte på nåt

Så satt jag här och hoppas att den där power pointen ska fixa sej själv... blää vad mycket det var i slutändan...
Tanken var god men jag måste ju fixa den på papper oxå....grrgrrr

Jeanette kom hem från fritids idag med KRÄKSJUKA shit fan oxå.... jag har obligatorisk ulk3 kurs lör-sön och kan inte bli sjuk,,,,  åker väl dit å spyr då         ;)


varför blev jag inte data nörd istället för häst tokig??  Att det ska vara så svårt att få in tex bilder på datorn eller som nu göra power pressentationen...  BEHÖVER EXPERT HJÄLP!! och nån som gillar data...  jag går heldre ut och rider nån av mina fina hästar...  har föresten longerat dom idag.. kul! dom gick piggt och allert framåt saknar väl jobbandet efter all kyla!

nu ska jag ta tag i uppgiften igen och sen dra mej isäng å sova imorgon vabbar hanne  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0