härlig dag!

Idag har jag nästan bara varit i stallet ;)   började dagen med å köra ponnyn till finland! ( hoppas på att slippa ta hem hon)  vi ska filma hon och sen säljas! hon hade ju inte varit i ridhus sen hon kom från klubben men oj vad fin hon var.. skänkelvikning galoppombyte öppnor ja hon kan om inga andra utvägar finns! hiihii   och jag VILL HA RIDHUS NUUUUU!!!!

SEN han jag ju med och rida en lektion på roni oxå vilket var väldigt skoj idag,, mycket som lossnade idag.. det gillas!

Nettan har varit hos kusinerna sen skolan igår så jag hämtade hem hon på kvällskvisten.. trött liten tjej ♥


Jaja...  kanske lägger jag in filmen hit sen! men bara kanske! ingen ide om hon blir såld snabbt!
men nu e det lite tajt med hästar till ridningarna här på gården, fast det löser sej alltid!  och lite tomt är det med bara 4 hästar hemma!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0