tisdag och snö ;)

Idag verkar det som om det har tänkt trilla vita flingor :)

Hundbebisarna har smått startat med att öppna ögonen...eller våran FLINGA var först ute :) dom låter förskräckligt dessa hundbörjor...men sakteliga så vänjer jag mej... inte många veckor kvar nu ...ler....Har inte ens annonserat våra munster valpar...så may be står jag där med 6st egna sedan när dom är leverans klara ...hiihiii....
svårt att få nån bra bild på dom så jag får fixa det senare..

Nu har nedräkningen startat på detta år....strax är nyåret här... undrar hur många nyårslöften folk kastar ut??  det var lÄÄÄnge sedan jag gav nått ...så  de e ingen större ide att bryta den vanan.,hiihii



// trevlig fortsättning på idag då

Kommentarer
Postat av: Monica

Hanne,



Det är nu det jobbiga börjar. :-)

2011-12-29 @ 14:50:56
URL: http://www.gyllenbrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0