Tillbaka till verkligheten :)

Julens frid är över...jag kan med stolthet säga att det bara varit kvalitetstid :) inget körande hit & dit inga mor&far turer eller nå annat tjafs,,,bara vara hemma!! vi har ridit och ätit och ridit och kört häst & ätit och ätit..tränat(om 1gr räknas)
OCH DET BÄSTA!!! SÅ HÄR GÖR DÅ JAG NÄSTA ÅR OXÅ!!

Nu efter all jule mat och ledigt så startar jobbet idag,,,jag väntar faktiskt på det..gillar mitt jobb...ler.... rutiner och så!
Idag är det väl mer storm ute än fint vinterland...så det är bara att bänka sej inne ihop om att vinden ger sej.
Dax att planera för näst kommande år..
Hästarnas mål----
Träningen---
Jobbet har oxå mål att nå----
Mina Egna mål--
Verksamhetsmål--
hoppsan där kom mycket på engång.,,

Valpisarna växer så det knakar.. störrsta väger 0,7kg redan :)


/ tjingeling

Kommentarer
Postat av: elsa!

jättesööt blogg!:D

Allt bra?:D

2011-12-27 @ 18:07:20
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0