Hemma igen...

Tjo hoo.......  Helgen har varit den lugna innan stormen :)
Startade redan på fredagen med att rida dom som ridas skulle..ler... det blev skritt efter vägen men har man sällskap så e det ju okej.. Linnea & Elin var med... vi var till tuula oxå och red alex, han därimot hade träningsvärk efter att hon red han dagen innan.. väl isäng på fredag så han jag nog inte ens blunda innan klockan steg upp och återigen drog jag stall kläderna på åkte till stallet i finland och red alex då var han inte lika mör någe mer och trevligare än fredagen...mina barn satt hemma och väntade på att det var dax att åka till kusinerna...hem igen från stallet ...tog med lilltjejen och en utav mina elever och så red vi ut med PONNYSARNA :) jeanett har blivit så duktig att hon klarar av zizzi helt själv och vi kan rida till skogen och baara myysa..för min del vet jag inte då jag hade fullt ös med att sitta vars jag sita skulle då gammelgubben var tokahispig från första trav steget...hopp stegrade steppade och dansade lite på ett & två ben..nå han lugnade sej efter en stund.....
Sen startade min helg...vi packade körde kidzen till salmis och drog själva till pitehavsbad..där vi tillbringat lördag kväll natt och söndag ...mat show bad shopping(lite smått) och vuxen tid..INTE SÅ OFTA VI HINNER SITTA OCH PLANERA det som ska hinnas....
Nu har jag en hektisk vecka och jag vet att jobbet blir lidande....hästarna oxå... kanske barnen (ska FÖRSÖKA LÅTA BLI)
Nu är det hund valpar på gång under nästkommande vecka så sedan är det nästa lugna stund i FEBRUARI!!!!!!


SES NÄSTA ÅR DÅ!!

Har försökt puzzla och hitta skötare till ponnysarna nu så jag vet att dom blir ridna och så för jag lär nog inte hinna!

Nu är det kaffe och till stallet för att kika hur alex har det :)
// PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0