blod...djupsnö...släde....bullar

tjabatjena halloj... Vinterns första slädtur är KÖRD idag.... fyy vilken känsla....åhhh myys..Alla hästar har gått idag. tog gammel gutten nu på kvällen å red i djup snön(25cm) så underdunderbart..

Klockan e as mycket och igentligen så funderar ja på om ja ska sova alls el skita i det??? har just bakat klart tills i morgon då nått kalas aktigt ska ordnas till lukas....4 år!! tiden rusar iväg..LER.... jag e ju gammal!! ändå har jag inte bestämt vad jag skall göra då jag blir tillräkligt gammal...!!

Imorgon blir det FULL dag...jag önskar mej fler sovmornar  av tomten.. TÄNK att få lägga sej UTAN att MÅSTA ställa klockan el bli VÄCKT...det skulle vara en DRÖM!!
Just nu e jag så slut som man kan bli..... :(  
Nå det e väl livets gång....
Klockan e kvart i 2 på natten så sov gott dröm söta drömmar nu!!

//puss




(blodet-var en ponnys klantighet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0