Western tävling..

Har haft en LÅNG dag :) men tiden går fort när man har roligt...  har dock inte hunnit med att fota nått då jag suttit i spiker båset...LER.. nån tokig tyckte att JAG skulle sitta där...haahaa  Bra koll där 2a tävlingen som jag ens vart på... haahaa lite fusklappar och en trevlig sekreterare brevid så gick det kanon ändå..!
Nu är huvudet sjukt trött... väntar på middagen här innan vi skall slåss om vem som får RIDA idag...SOM VANLIGT  börjar bli en vana...hehee  kan ju inte heller köra störst först,,, efter som jag inte ä så "himla stor"  och i det läget hamnar jag på ponnysarna...skratt... tur att jag ÄGER så jag får bestämma själv lite grann...eller??!!

Enda bilden från idag...   


       
(tack lisa, den förklaringen tar vi inte här ;)  !  )

//  Tröttis


Kommentarer
Postat av: Nina

Gud vad roligt! Hoppas att det fortsätter

med bra placeringar för flickan!

Bra resultat kräver hårt arbete eller bara ren talang ;)

Ha det bra! //Nina

2011-08-11 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0