vad är det som händer

BLÄÄ  mej rubbar man ju inte lätt... men va fan...!!  sen fredag har allt varit kaos... ingen träning inget nått...ENERGIN har runnit ut ----jag vet inte vars----  trött som fan!!
testade ett väldigt snabbt pass igår! idag blev det en prommis i SKOGEN med hund och barn 60min.
Sen kastade jag mej i soffan och kikade på nå byggar program. (och eventuellt kom en gnista träningslust fram) få se om den finns i morgon oxå ...ler...
Undra var folk får reda på att jag har knatte ridningar???  ringer folk lite varstans ifrån...?? fattar noll!!  men ÄR det inte lite väl långt att köra hit från ÖTÅ för att börja rida!
Nåja,, alla väljer själv,,, 



Inköpen har startat för tillbygnaden på stallet  3 BOXAR till blir det...skrattar... har jag någonsin sagt att man kan ha för många hästar??  nä tänkte väl det....haaahaa
Men fortfarande så saknas RIDHUSET!! bra att ha mål va... värsta med alla mina mål är att jag är en DÅLIG förlorare...  och jäklas envis... inte alltid bra det heller!
Så imorgon förbrukar jag en av dom sista semester dagarna!
På måndag drar vi till luleå för att träffa/visa hunden som förhoppningsvis ska paras så det blir en avkomma efter myrforsens undina

/natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0