ladda inför helgen :)

Då var det  fredag igen ;) veckorna går sjukt snabbt. 
Idag är det att hinna med så mycket som möjligt :) för hela helgen går bort i tävlingarna, fast det blir bara skönt!
2dagar i rad har jag kännt att hästarna släpper sommar för att sätta vinter päls...vilket gör paniken stiga.. måste det vara så här? 1,2,3 hästar går fin men sen stockar halsen,,, visst inte så där allvarligt men äkligt....  vars ska jag sätta all tid utifall jag inte klarar av hästarna??   Flytta till bahamas kanske?   nå jag är väl inte känd för att ge upp... finns säkert nån medusin (som pippi säger) som fungerar för överkänsligheten!!
En lägenhet nånstans utan gård att sköta eller djur att ha hand om.....kanske e ett allternativ :)  herregud bara tanken får mej att rysa!!  HUR skulle jag få tiden att GÅ?
Här rullar allt på annars som det brukar...jobb jobb mera jobb...  överallt vars man vänder på sej så ser jag bara jobb.... konstigt att alla som kommer hit på besök tycker att vi bor HELT UNDERBART???  vars då.. jag ser ju bara allt JOBB som inte är gjort, och det som borde vart klart för jätte länge sedan.
Tror nått fick mej att tvivla på allt runtomkring mej igen.................... bläää ! ordspråket om att stanna upp ibland och njuta av livet :) woups.... vågar inte det :)
BÄST att dra på gymmet och göra av med lite ,,,,,, vet inte vad men då jag tränat klart så brukar allt FLYTA på!!
Kanske stressen som kryper närmare då hösten strax e här och allt som borde ha gjorts..
5 veckor semester och ändå så har inget blivit gjort åt oss själva... bara jordgubbar broccoli & hästträningar :)




// kramiz då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0