Jag kan andas igen!!!

tjoohoo.... ett litet besök hos...............................



uffes fysikaliska !!!

FICK en döds dom på direkten....ler.... men det mesta går att bota dock!
Men tacka vet jag mina ärliga hästar som på direkten berättar då det är dax för besök hos uffe...!
Nåja sulor är beställda och träning blir det framåt,, gör mej inget ont! härligt att bli BEODRAD TRÄNING...detni.

Så jag har inte varit ledsen i ögat i onödan då!

HÄR KOMMER RIDPROGNOSEN!!

Pandora har vrickat foten och vilar ännu idag iallafall.. zizzi är jag ännu osäker på.hon får nog massage och vila idag så ser vi i morgon...detta regn .. medför ju lite spring med risk för lätta sträckningar!
DAX att täcka dom små ryggarna, även dom stora för att inte bli kalla & oridbara.

//  kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0