Jag fick lite tid över....

Joho så kan det gå.. perfekt att börja jobba kl 07.00 och sluta 13.00 hem å luncha och fixa.. han städa HELA huset och dona innan ridningen & hästarna tog över min kväll..
Hade en ridning & nettan passade oxå på att vara med... på pandora. hon är en toppen ponny..så snäll :)
Sedan så har jag hunnit med att filma janica då hon red igenom Yellow  en sista gång innan hon åker vidare till sitt nya hem :)
Yellow börjar se ut som en ponny & inte en stor vit LIMPA.. hon har nog tappat ca 200kg i vikt här hos oss och har blivit snygg och rör sej faktiskt bra..  synd att jag inte hade en bild på hon innan vi startade jobbet med hon.  Här kommer iallafall en bild på dax formen på hon  ↓


    

Nu lyckades ju inte jag få nån super bild men ändå..

Nu ska jag hoppa i dusch och sedan vidare i sängen  natti natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0