in med nytt .....

Jag är SÅ SLUT MAN KAN BLI!!! 
Veckan har sett ut  så här :::

Mån - Jobb heldag
Tis-uppstigning 04.00 möte i stockholm(ACTIC kista) slutade 19.00
Onsdag- hem till happis...hemma kring 17,30
Torsdag-BAKADE hela morgonen till tösens kalas... jobb 14-22 :)
Fredag- uppstigning 05.00 sen bil ti luleå hemma 15,30 KALAS 16-20 :)
Lördag- uppstigning 06.00 sen luleå...hemma efter 18.00
Söndag uppstigning 06.00 sen luleå....hemma 16.00 

Jag är så himmla slut och trött !!  jag har knappt varit hemma nått i veckan,,, med facit i hand så borde jag ha sovit i luleå.. så kanske jag varit piggare nu :) 
man mår som man förtjänar heter det :)

// puss nånstans till den som vill ha de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0