HEMMA!!!

Då var jag hemma igen efter en tripp i stockholm...och en riktigt maffig utbildningsdag i kista på ACTIC
Huvudet var trött och rumpan var stel.....haahaaa....  det ni !!! jag är fylld med nya IDEER...och aktiviteter och annat skoj!  Nu bara att prioritera fram det bästa av alltihopa...
Han även med en natt hos min kära bror med familj... lilla wilma som växer HUR snabbt som helst.
Blev sedan hämtad på flyget av min andra bror danne,,,, som NU ska tillbringa nåra dagar här hos oss...(läs JAKT!!!) han skall JAGA...kanske tar han och hittar den stora GAMMEL tjädern som JAG ser då & då när jag är och rider.. men alltid är som bort blåst när bössan är framme :) dom säger att dom gammel tjädrar är svåra..? ingen aning jag ser den ju då och då!


Nu ska jag gå ut och se över broccoli tillgången....


Kommentarer
Postat av: Linnea

broccolin såg riktigt god ut :-) kommer den att finnas i affären?

2011-08-27 @ 10:58:07
URL: http://string.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0