BORDE VARA FÖRBJUDET

Shit va tröttis man kan vara :) skulle bara vilja dra täcket över mej och sova sött,,,,, det är ju jobbigt även om veckan tar slut idag och jag e ledig 4dagar :)
Att sedan "lämna" min lilla tjej hemma själv kändes väl sådär ;)  undra om hon gör som mamma sa... ät frukost direkt INNAN du hittar på att fara och leka med nån. JO JO det sa hon iallafal...LER.. så söt man kan vara!
Lill killen är på sitt dagis... och hade as brottom dit i morse.. han trivs som fisken i vattnet... SKÖNT att dom inte grinar för det e ju hjärt skärande..

Men att sitta på jobbet känns väl så där.. ett par styckna som varit å gymmat bara....så jag får mina dagar att gå iom att jag städar....jättejätte kiva!!  fast bättre så här på dagen än ensamen på kvällen ..igår var det lite ensamt och då får man ju sån där spoooki känsla ju :) 



                                         

nå strax börjar väl NÅN annan oxå att jobba så ja slipper vara ensamen kvälls passet.

/ha en bra dag sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0