9år sedan

OJOJ vad tiden rusar iväg  :) för 9år sedan satt vi med ett nytillskott i famnen.. jeanette !
Då gjorde det väl inte så mycket, men att alltid fylla år på 1a skol dagen är ju inte alltid så skoj.

det väntas en helt sjuk vecka..........oooooooo hej för jag vet inte HUR jag ska ta mej igenom den,,ska ju till storstan i morgon... men vet ju inte hur ännu..jo flyg men dit då!! Kan inte säga att jag har allin som det bordes kännas :(

Jaha då startar hösten nu då! bara köra på så där!

//kramkram

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag :)

2011-08-22 @ 21:39:23
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0