VILKEN GRÅ MORGON

Och här var det allt annat än sol och härligt!!   Men vad spelar det för roll.. har stigit upp i tid och ska nu fixa stall och hus ;)  iväntan på att gubben ska sova klart från sitt natt skift.
Testar väl ladda ner nå bilder under tiden...................



lite av vad som hänt senaste veckan   :)






lilla vasaloppet





Min nya vår/sommar jacka ( sonnenreiter) och ett nytt rent shabrak och lite snoddar till nettan att fixa ponnys med!

Nu ska här börjas städas tvättas osv,,  kanske slalom backen senare i dag!

nice day 

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning o tack för titten in hos mig!

Härligt foto på den lille o skidorna!

Jovisst är det en hund hos mig...mitt Go´hjärta Ditte Tax! Fast idag har hon sällskap av hästar i min blogg!

Kramen!

Ragnvi

2011-04-02 @ 07:52:45
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece sötnos :D

2011-04-02 @ 15:42:18
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0