plusgrader för 3dje dagen tror jag!

Sommaren är nog på ingång, inte riktigt jätte skoj för nu börjar det bli halt och slaskigt överallt. Allt dras ju in i huset & runt där. För att inte tala om hur barnen sen ser ut efter lekstunderna ute. hästarna halkar runt & banan är inge bra alls att rida på ;/   blä men jag vet ändå att sommaren kommer med språng vare sej jag vill eller inte.

Sommaren tinar dessutom upp en MaSSa jobb som ska göras, stallet ska ökas med  x antal boxar och odllingarna ska nu fixas helt på egen hand,,,,  (har ju dock gjort mycket redan innan)

Idag ska jag börja med att åka & rida Roni hos tuula, shit vad underligt att "bara" ta ridbyxor & jacka.. sommar klädd!  Sen är det hemma stallet & ev ridning på hemma plan som gäller, om jag hittar nåt underlag som funkar annars gäller cyckelvägen/bilvägen(läs väg 400 mot ötå)
Man tar vad man har,,, så är det!!

Ha en trevlig morgon ♥

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Hej! Jag lottar ut två foundations, kommentera bara inlägget med "jag är med" så är du med och tävlar! Glöm inte att skriva mailen bara! http://mmeeli.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-foundation.html

2011-04-05 @ 13:49:57
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0