Känner lugnet ,,,

Nått bara föll på plats...  LUGNET!!!  som jag väntat på.   :)



Den härliga vintern är BORTA... och nu är det bara att välkomna en antagligen sjukt full OCH HÄRLIG sommar, här ska det odlas jordgubbar & broccoli ;)  hehe.... är nog redan i full färd i mitten på maj, sena nätter & tidiga mornar...  Det är beställt sisådär 7000 broccoli frön & drygt 4000 jordgubbs plantor....Det blir bra det här ska ni se..... FAST MEJ KOMMER NI DOCK INTE SE MYCKET AV!!!  " jobbaholic"
Den lediga tiden läggs på nära & kära. Resten får ta sej hit om dom vill nått   :)  det gäller att prioritera!
Många mål som skall infiras i år & endel av dom har jag ju redan gjort och resten kommer allt eftersom jag gör det.
1. uklen  KLART
2. Verksamhetstillståndet KLaRT & Godkänt

Sen kommer mer senare,,,  skynda långsamt & målet är klart...


Nu sover min lilla prins & mimmi mockar i stalllet, så jag drar nog oxå ut & hjälper till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0