JOBB & FÖDELSEDAG :)

hmm.. vaknar till det härliga smattrandet på fönstrena....DET REGNAR!!!!   wohoo.. fast ne jag vet inte gillar ju regnet men tillika så blir ju allt blött... grrgrr...

Hästarna blir blöta och ridbanan blir plaskig den oxå,,,, VARS HÅLLER MITT RIDHUS VÄGEN ????

Barnen är i förskolan & skolan och jag skall fixa allt sedan jobb resten av dagen,, tror jag faktiskt saknat jobbet lite grann  ;)  


                    Det var ju MåNgA lediga dagar   SMILE

Nu ett städrejs......

Ha det bra alla kram!!

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning! Regnade här ner igår också! Och det gillade grönskan! Lite svalare blev det också...det gillar hunden, fniss!

Här har ungarna påsklov denna veckan....

Kramen!

Ragnvi

2011-04-27 @ 07:20:21
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0