Inställd kurs

Okej då blev tappsko kursen inställd ;P    men då blir det mer tid över till annat ;)
Går kvällen var trevlig med skoj främande på bastu besök....  barnen lekte av sej och vi vuxna basta ute bastu & bytte skvaller,,,,,nä skoja  bara men trevligt var det.

O På förmiddagen så var vi till kalix och handlade kraft & lusern till hästarna, givetvis så hittade jag en underbart fin gammeldax vit säng ram som jag nog bara måste HA!!!!!  vi skulle igentligen bara kika efter lite sängbottnar till vindan som skall göras iordning för fin främandet under påsk  ;)

Nu har stall tjejerna redan kommit till stallet så det är nog bara att jag sveper mitt kaffe och sedan beger mej ut för dagens dos av hästlivet, tror nog jag ska njuta av as duktiga ryttare i dag och se dom flyga över hindrerna(en vacker dag jag oxå avanserar) Mohaaahaa...

Sedan så måste jag tillägga att vi har ett skit snyggt nyrenoverat dass!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0