film istället,,,

Kvällen kom på för fort,, Och barnen ville se film och mysa m glass så hoppade ridningen idag och vi ger oss nog ut i trafiken i morgon på morgonen istället ;)  alex måste tränas i vett & ettikett ute bland folk & fä.   Jani får ta den äran. Jag rider på min Jerker :)
Sedan om nån månad kanske jag ids ge mej ut med han,, konstigt det där hur man "vuxit" och blivit försiktigare med åren... förr bara red man på som inget hänt eller kunnat hända. Galopperade över stockar och stenar efter vägar och i snår skog, På grusvägarna i skogen gick det banne mej så FORT så tårarna sprutade....
Nu TÄNKER jag efter först, hur ser det ut underlaget var är jag osv,,, Vilken form har hästen blabla  :)
Kanske för att man har barn att tänka på? vad vet jag!

Har sett alla 3 avsnitt på gummans häst filmer ( polux filmer ) hahaa,,,  barnen somnade och vilka satt kvar och tok kolla jo vi vuxna!!  UNDRAR NÄR NÄSTA PAKET KOMMER ??!!   hiihii


Strax har vi tillbaks duschen, toa, JiPi vad fint det blir.... SÅ skönt att kunna tvätta duscha osv hemma ;) nu har jag fått tjorva hos mamma eller på jobbet...
Så nu sängen next!!


puss och natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0