När katten är borta.....

haahaa...Asså nu ska jag berätta en Hemlis!!!!  lova å säj inget åt sofia!!

H
ade knatteridningar och efter lektionen då fanns det en yttepytte liten mus i sadelkammaren!!
som jag kastade ut givetvis! ( med grepen)
ÅÅÅ vars ÄR du KATTEN min???  Typiskt killar..;)  sticker när man behöver dom som mest!

Snart köper jag en ny....(hur lät det)  hiihii      katt alltså!!
Fast om nån vet vars man köper snygga killar så behöver jag en hand full!   
inga höga krav alls   !!!  en snickare 
                                   nån som äger en mindre gräv maskin
                                   en kock
                                   en el:are oxå för den delen
ja sen skulle jag nog klara mej ;)

haahaa..oj vad drygt det blev....

ligger lite efter i träningen iveckan, mer om det en annan gång
I kväll ska här badas  ute bastu & sen ligga & myysa i soffan
Min bättre hälft ska dra & titta på "raubtier" el vad dom nu kallar sej :)

Kommentarer
Postat av: Lanah

Sv: Ja, tycker verkligen om den. :)

2010-09-24 @ 23:18:38
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: Gustav - Sveriges bästa gayblogg

haha tack:D jadå! själv?

2010-09-24 @ 23:23:11
URL: http://gustavs.webblogg.se/
Postat av: sofia

paaaahahaha, nästan så jag har lust att säga att jag inte går in i ngn sadelkammare förräns dekommit nån katt dit, men så kan jag ju heller inte säga.. USCH!

2010-09-24 @ 23:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0