kalas dag ;)

Idag är det kalas i kirveskari......fan jag som inte ska fika har ju sagt det!
undra om man kan låta bli el om jag ska fika för att sen vara utan???  shit vikka problem,,hihii
är ännu lite hostig & snorig! fasten fin tjej berätta åt mej att användasaltvatten & spola näsan! har man kris så har man !!!!!! har iallafall provat...
jag vill  ju riva av ett par tränings pass innan näst kommande helg då vi ( blondie, redhead & jag ) har bokat in lite BUS!!! 

  vi åker på lördag & hem reffräng söndag!

sen berättar jag inge mer om det :)
                                                     ev, så kommer det nån bild sen ;)


nu ska jag ut & tömma broccoli landet så jag kan släppa årets odling! 
igår åkte plasten ner på tunnlarna oxå!  


                                                         broccoli plantan vid plantering


ha det ..


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: jag har tyvär inte läst boken , men jag gillade filmen iallafall :)



/shoppaholly

2010-09-05 @ 11:30:16
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: tack så mycket! :)



Kram

2010-09-05 @ 13:42:57
URL: http://justlittleme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0