FULLT ÖS... IGEN...

DAGARNA SPRINGER IVÄG... varför kan man inte jobba 4 ledig 3 dagar istället!

IDAG ska jag med lilljentan på 8år kalas i simhallen...för min del blir det nån form av jobb ;) el hur jag nu ska tolka det!


Men gu vad dom gillar sånt kalas!     och tänk som förälder att på 2tim ha bort stökat kalaset!!!


:)  va tror ni...

KVÄLLENS ridningar i stallet tar sofia hand om....(tack)   och jag ska på   min FredAX mys sen 18.10  hihii


                                                                  "combat"


   ska nog även få tillökning i familjen!!!  ;)     

                                
måste förstreda ut om det blir 1 el 2!!

nä ska nog fixa här lite krubb först!!  
                                            om jag hittar nått proteinrikt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0