en trött dag ..

oj vars rann orken iväg??? 

Helt färdig ??   ingen feber halsontet har börjat släppa ändå finns det en sån otrolig trötthet i kroppen!!

Tagit ledigt i dag & ska nu kasta mej isäng & sova!!!

vet ni vad? min " lilla" ridbana  har börjat ta nya mått :)  & snart eller kanske redan i helg så är den "lite "större:)
åh va skönt det kommer att bli!!
Slippa trängas på banan och undra om jani verkligen rider över mej om jag inte flyttar på mej  ;) 
( vilket han dock inte gör ...fast lasse skriker att :  galoppera på nog flyttar dom sej !!!!  hahah
Ni vet killar på ridbanan då e det lite hårdare "shargong"el hur det nu stavas !  
Nåja i vart fall så är grus å sand beställt nu!!!!  LOVE IT

Som jag fått jobba för att dom första åren m egen häst ens få en volt nånstanns!
( okej jag var 12år och då fick man ju inte allt man ville)  hade ju egen häst iallafall. Och det var nog den finaste häst jag haft. dock gick det väldans fort att rida hon hahaa..  men så snäll vid all sorts hantering!

nu en tupplur..
                                   en bild från fönstret !

                

och nu är växthuset borta det brevid traktorn!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vad händer till veckan :)?

2010-10-05 @ 14:27:12
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0