vinden blåser RIKTIGT kallt nu!

Men 3 av hästar/ ponnyn blev ridna.
Netta red lektion för lasse & det såg riktigt riktigt bra ut!!   skritt trav & även galopperna!   det börjar ta sej nu.

Varker JAG eller JANI kände för att rida så vi fixa i ordning Alex och lasse red igenom han!
Det var lite segt i början med att gå undan skänkeln men sen vart det riktigt fint ( tycker vi iallafall)
Så bara suga i det sura äpplet och fortsätta på samma sätt :D

Veckan går så fort och nästa vecka sitter jag i stockholm vid denna tid! men innan dess så ska jag genomlida en till kurs dag med platschefer från ACTIC..  huija...  inte kul inte! 
Bara min nervositet som sätts på sina yttersta spets!!    och den går inte av för hackor!!
OCH INTE FAN FÅR MAN VARA FULL PÅ JOBBET HELLER !!  ;)    kan ju tänka mej att det hade lättat på nerverna!
Ändå gör jag detta om & om & OM igen..  Anmäler mej på ALLT möjligt där jag vet vad som förväntas och som jag inte vill men ändå gör!
det var nog svårt att hänga med där ;)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0