stressad på alla sätt & vis ;)

Varför ska man hinna med all jul stök på en gång??  åhh.......jag vet att det är barnens tid men ändå.

Alltid finns det nått som ska köpas.  eller fixas!                  

Jag drömmer just nu bara om en stor säng och trevligt sällskap ;)  ligga å titta i taket, snacka skit & slippa all jul stress.. & andra måsten...Tröttheten kryper i kapp..
Ska nog ändå bli skönt med lite stockholms luft,,,hiihii
EN HEL DAG LEDIGT!!!!!                   ONSDAG SKA JAG BARA DRIVA RUNT OCH MYSA.. kika på jul pyntet och kanske shoppa till dom små liven lite grann,,        
Så om någon vill hålla mej sällskap på onsdag bara ring  :)   kanske åker, el jo tror nog träningskläderna åker med och så tar jag nog ett gym pass då oxå.
Det är så himlans kul å träna på andra än sin egen anläggning.
Dessutom har jag en  lunch DATE på ons med herr Fredriksson..tror jag ;)  ja dagarna springer nog i väg,

Dagens dåliga mat har gett sej till känna, var tvungen å trycka i mej lite extra protein nu till middagen för att ev orka träna i kväll.

Funderar ännu på om jag ska köra till luleå i morgon redan för att sova på lenas & mattias soffa!!  kanske så skulle det göra så jag orkar tis bättre!   nå har instruktioner fram till 19.30 så,,,

nu vet ni allt igen....     

                                 ;)

NÄSTAN....                                  allt berättar jag inte   :D   

//  ♥

Kommentarer
Postat av: www.oliviawestern.blogg.se

SV: Vad kul! :) Lägg gärna till mig på bloglovin!



www.oliviawestern.blogg.se

2010-11-28 @ 19:13:46
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: tack så mycket!! <3

2010-11-28 @ 21:55:40
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Eva Guillén e Blattebella.Se

Aaa..detär ju inte jag som tog det, men finns på datorena på "visningsbilder" :). Men tack iaf, vill visa fina saker för mina läsare :D.

2010-11-28 @ 22:19:32
URL: http://www.blattebella.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0