NU ÅKER JAG IGEN :)

Ja då var jag uppe igen..   läxorna jag fick är klara.  nu återstår bara duschen &  packa ner nått!!??
altså jag VET faktiskt inte vad som ska med! funderar om det är självskrivet att ha nån form av stall kläder med eller ??    ingen direkt info om vägbeskrivning heller sååååå,,,,,,jag bara kör på KÄNSLAN!
vet iallafall vars sussu bor så henne slipper jag leta    ;)  hiihii

                                        INTE ALLT FÖR TAGGAD!!


Nå ja kanske blir riktigt roligt ändå.

fast träningen blir ju lidande & ridningen oxå!        

                                              & barnen hinner jag ju knappt se    :(

får ta igen det sen...                  


vädret växlar ruskigt snabbt då det igår var -15 nu -5   ANTAGLIGEN HALT ATT KÖRA

PUSS & SÅNT PÅ ER
// lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0