LULEÅ POLISEN...

OJOJ.. kaos i mitt lilla liv idag, på alla sätt  :)
Stress på jobb. måste packa för stockholm... hyfsat mycket på jobbet!!
Sista instruktionen så börjar telefonen gå varm!
HÄSTARNA 6 ST LÖSA!!!    SHIT -va fan jag jobbar- helvete-  ta fast dom då!!   innan jag fattar galoppen.
Ooo nooo....  ringa ringa..fia, piga ,jani..  lägger på klär mej ringer kollar läget, springer till bilen...
luleå snuten ringer för att meddela ,,,  -- jo det är mina & nä din patrul gör fan ingen nytta-   (oj jag svor)
grannen ringer oxå...- tack jag vet-  ;)
någon annan ringer - jo jag vet-!!!
Nu svarar jag inte utan ringer till jani för att kolla läget..  sitter ju i bilen .  Allt under kontroll :)
alla hästar fast!!!!!                      


                                               :)

vände till baks till jobbet, undrar lite smått hur detta ska sluta....  känner inte riktigt för resan till fjollträsk...
klockan är 22 jag har inte packat, borde ha gjort nå uppgifter tills imorgon...  kan kanske skylla på  att jag bor i norrland "lappfia"... hästarna som smet....faan hör ju själv hur det låter...  bläääk!!!!
Bara å bli lite strukturerad hanne!!!!!!!   
just nu är nästan allt i mitt huvud kaos...  ska iallafall försöka göra det bästa av ett!!!
sätter mej i bilen 04.00  och kör mot kallax.....
Sätter på bra musik( Return...)

Allt löser sej. Bara easy.....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0