hästar

OJ idag har det varit stall typ hela dagen..Men så har hästarna gjort bra ifrån sej oxå, inge tjaffs och det är så himlades kul då!
Ridbane underlaget var kanon nu på kvälls kanten..så jag har faktiskt ridit 3hästar & jobbat en från marken :)
nu känns kroppen lite mör kan jag meddela     ;)

Men vad gör väl det!

Hoppas underlaget inte fryser i natt för vi har ridlektion i morgon vid 10.00!!
Western lektion med lasse..


O nästa vecka ska jag börja rida lektioner PÅ RIKTIGT!!   jiipii

Dessutom ska jag ta tag i utbildnings nivån på mej själv..

ska starta med ulk/vulken nu 20-21 nov...  kul blir det!!

ha det bra...  tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sabina Zander

sv: Haha! Jag det kan man säga!!

Vet inte :( Tittar typ bara på ponnyer men det är mest för att jag inte tycker det finns några interesanta hästar uta :/

2010-11-04 @ 23:12:40
URL: http://szander.blogg.se/
Postat av: CLAUDIA

tack så mycket! Just nu jobbar jag inte med något! skall flytta till köpenhamn och söka jobb och foto-utbildning!

2010-11-04 @ 23:52:11
URL: http://cloudy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0