galopp...hiihii

OJ !  nu var allt kul gjort för denna vecka :(  .....
Det gick bättre idag än tidigare... hittade nån slags balans idag mellan sadel häst och skänklar ( men inte bra änn)
Traven och tempoväxlingarna flöt bättre och jag SATTner bitvis riktigt bra!   vilken känsla när den kommer!!

GALOPPEN däremot är riktigt svår! hmm....  sitter ju för fan på en grandpri häst & inte mina kalblod ;)
men nog kommer det oxå, har man miss duktig på backen så har man...
Men det ÄR stor skildnad på rida &rida kan jag glatt påstå!!

Funderar om det blir western lektion i morgon!  gumman vill nog rida, men sen. jani jag? nå hinner fundera en stund på det!!



kram på er //  ♥


"ibland blir det inte som man tänkt sej. men glider man bara med, så löser det nog sej "

                                    

Kommentarer
Postat av: Ida Falck

sv; ja, ska verkligen bli jätteroligt. Var så bra att ridskolan gick med på att jag och den där tjejen får hålla lektionen helt själva. Sen är vi en liten klass så då kunde de betala för oss också :)

2010-11-23 @ 14:53:20
URL: http://idaafalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0