ensam.....

Ibland känner jag mej fruktavsvärt ensammen..   idag är NU ÄR en sån dag.
Att stanna upp och reflektera livet. hör det till åldern eller till vad??? haahaa  



                                                      ;)

veckan springer i väg.. fan... innebär en tripp till stockholm med start tis...    flyget går så sjukt tidigt!!  HUR i hela friden ska jag orka köra?  fast med rätt musik i högtalarna såå.. gåre hyfsat snabbt!
Bara det att parka biljäveln.. hmm....
Nåja det gäller ju bara 2 nätter sen hem.

1a advent är på intågande!!   snart jul osv..
 varför finns det inte paus knapp i livet, eller ännu hellre back eller spola fram..    yippie
DÅ HADE JAG VETAT..  vilken knapp jag använt..   du då? hur hade du gjort ?

Har en adventskalender som ska göras klart åt barna innan sön!!    tänkte fixa en egen sån där med grejjor paket i osv, kanske skriva en skatt karta med ett litet brev i  " BÄDDA DIN SÄNG"   Hihiii... nä nu driver jag.
AAAA  kom just på DET jag har en PLAN.    gubben kanske oxå kan få en just en sån med små lappar i...

 typ- slutar kl 4 önskar fläskfile till middag!!   undra om man får nått av tomten efter en hel månad av fina lappar!!


♥  ha de gott ♥

Kommentarer
Postat av: Katja

Haha..ja just det...undras om den julkalendern blir lika uppskattad som barnens ;-)..



Om du prövar dig på det så måste du ju bara höra av dig om reaktionen..haha...



Du är så påhittig vännen :-9 Kramisar i massor :-*

2010-11-26 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0