stressig dag

Förmiddagen ägnades åt bakning!!!!!!!  det gillas och jag har ju alltid så svårt att sluta, när jag börjat baka slutar oftast först när frysen är full och lådorna slut !!!    :)

SEN VAR DET JU DEN DÄR SLÄP BESIKTNINGEN-   Jo regnet bara öser ner självklart, backar bilen & ska snabbt som ögat haka fast släpet på dragkroken...... (det regnar) ....men ni vet .det är ju inte så lätt att få till det så där perfekt så det bara är och haka på......hoppar in å ut ....backar och donar.....ARG.. JÄVLA SLÄP... och varför är det så TUNGT å flytta!!!!!   åhhh var ä pappa? jani?  när man behöver hjälp finns den inte...klockan tickar....provar givetvis å dra men näää. orkar inte!  ( jag borde ju orka har ju fixat detta 100gr förut!!!!!

FUNDERAR.....---- AHAA varför är det blåa handtaget uppe? ( handbromsen)   heehee .... borde byta hårfärg!!!!
2sec senare körde jag mot besiktningen å prick fritt klarade vi oss!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0