HAMBURGERTALLRIK

Alla andra har ju bloggar så jag måste oxå prova...<3

så nu följer det kuliga...vad i allsindar skriver jag här då? och så måste jag lära mej och fixa design åxå...
bloggen blir nog inte så intressant då mina dagar ser likadana ut ju, fast jag har ju en schysst mob kamera så jag kanske kan fixa lite bilder.
JÖSSES vad träningen går tungt och segt när man inte ätit riktig mat. Dagens lunch bestod av HAMBURGAR TALLRIK (OCH HUR LÄNGE FICK JAG NJUTA AV DEN DÅ???? )  TYP 3 min innan första kommentaren....."men du som jobbar på gym blabla,,, och i samma sekund den ena slutat fortsätter den andra " tänkte just samma sak, trodde du som var renlevnads människa blabla la,,,  MEN GLÖM INTE ATT JAG ÄR LITE FÖR RAPP I KÄFT IBLAND så jag råkar svara -så länge det inte syns på en, så spelar det ju ingen roll vad man äter!  oups...vänder mej och inser att det inte var så lämpligt då båda två skruvar lite besvärat på sej och säjjer att dom oxå borde träna! välkommen till ACTIC då skrattar jag och fortsätter å kränga i mej maten..
KOMPENSERADE iallafall lunchen med en tonfisksallad till middag


Se hela bilden 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0