fredag

Trötter å kan ändå inte sova!?
ibland funderar jag hur folk igentligen är "funttade"(tänker)....nååjaa..♥

i morgon ska jag iallafall bli fröken "krulltott"  hiihiii,,,,,love!! det var sjukt länge sen!!!

men hur resultatet blir. Återstår ju å´se..

känner för å dra i väg,,,,få vara själv å, å ja vet inte ,,  ibland blir det för mycket av det goda bara.

att ha folk runt sej hela tiden det tär på en i mellanåt. ( dax å hoppa i bilen å köra ti.. brukar ju hjälpa )
◊       ◊         ◊         ◊         ◊          ◊           ◊          ◊           ◊         ◊          ◊ 

       
Förresten så fyllde svärmor 60år å det var till det jag bakat hela veckan.  och dum som jag är, så har jag ju vart
 hyfsat strikt m MAT å träning nu. Men det lönar sej inte, för fick ju så j-a ont i magen efter typ lite fika o
smörgåstårta!  VARFÖR LÄR JAG MEJ INTE!  ( men det börjar ge sej nu efter 2tim ;)  !

" dröm söta drömmar "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0