sommarlov

ÄNTLIGEN så har barnen fått sitt lov... idag var det kyrkan som gällde avslutning..kul för alla kidz
men nog är det nått spesielt de där m å sitta å vänta!  vet inte riktigt varför men just "DEN DÄR" underliga känslan jag får av kyrkan,,,,går inte å beskriva ,,mysig men ändå inte alls. känslan av just " de där"..klumpen och typ tårögda ;)  asså vet inte vad det är men samma kommer vid typ bröllop(andras) (för jag ska eller har ju alltid sagt att jag gifter mej int) jojo....så är det!   att sitta som huvud person ,,,NÄÄÄ  FYY  BLÄÄ....
MEN  NU ÄR SOMMAREN HÄR IALLAFALL ♥

SKA NOG FORTSÄTTA KVÄLLEN M ATT RIDA mina underbara hästar...det var så kul igår när alla bara skötte sej kanon och funkar för hjälperna :)  då är man ju salig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

undra om nått el hur många av sommarens projekt som hinner bli klara under ledigheten..
nu hoppas vi på sol bara



måste bara tillägga att det redan finns kartt i jordgubbs landen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0