TOLKA BAKOM HÄST ;)



Hon kom till stallet och ville göra nå *crazy*   haahaa... det fick hon.....

Vi sadla och fixa & letade reda på mini skidorna, sen bar det av uti skogen (ja eller så länge damen nu orkade stå på skidorna) 


inte syns det alls att hon legat i snön inte

;)


när vi till stallet kom så satt hon så här.............




                                                    


jo det var förra helgen det....
Nu väntar vi bara på tomten...

och som ni märker så har jag överlistat denna dator så jag hittade mina bilder från mobilen....

                                          jajje men visst kan jag om jag bara testar! 

*  puss *

Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- OK, trevligt! God JUL ^^.

2010-12-24 @ 08:11:58
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0