om jag slutar hoppas vad händer då?? <3

Sitter just å äter lunch,   ska sedan gå ut i stallet å rida i snön . Här yr det puder snö :)  jiippi.
Lite galopp arbete sitter fint då!  i den härliga snön.

Var just och red min vanliga ridlektion hos tuula.  lika skoj varje gång. ännu problem med galoppen och sittsen då eller inte sittsen utan skänkel läget!  det e ju fasen näst intill omöjligt. hon vill att jag slutar alt minskar min styrketräning ett tag för å lossna...oupsi!!   nix pix....    haahaa  för stark på fel ställen!!  
nå det ger sej snart!   eventuellt dax att byta häst oxå på lektionerna!   ahhh  shit,,,   *vill inte * fast säger hon det så gör jag det! bara gilla läget!   med henne finns inget spelrum .    hennes ord FÖLJER man till punkt & pricka!


                                          :)





Hoppas ni är klara med allt julstök .....  för det är dock inte jag...   fast jag har som en liten PLAN PÅ GÅNG...
Om vi inte är hemma så mycket så behöver jag inte fixa heller.. låter inte det king??
Annars har nog inköpen blivit klara, julgröten får jag väl koka på natten mot jul efter jobbet som håller på till 22.00
Bakandet väntar jag med till jag fyller år... (3jan )  för om jag inge fika har så blir det inga pressenter heller..det är en *deal* vi gjort upp för MÅNGA ÅR SEDAN!!



PUSS PÅ ER NU SÅ LÄNGE....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0