juldagen

Här har det då inte hänt nått spesielt, åt en hyfsat sen frukost typ 09.30!  sen fixa jag & sophia stallet ,,,
sen provades dom nya skridskorna som tomten kom med!( inte jag då)
Lunchen blev oxå sen.
och efter det så red jag & lilltjejen  men blev  avbruten då grannarna börjades skjuta raketer!!!!!
Nästan så både jag & netta flög av hästarna!   grrrgrr,   
Skrek lite högt att " lägg ner "   och dom är ju snälla och slutade direkt!!  :)
ingen skada skedd denna gång men den gammla ponnyn höll ju på och få hjärtinfarkt !  stod på 1 ben istället för 4a... även inne i stallet!     han fick sen stanna inne för att tagga ner ett tag!
 sen reds Alex oxå & idag satt helt plötsligt galoppfattningarna till 100%  gud vad kul.
Ähh ids inte döda er med massa text ha en god fortsättning på kvällen




//  kramiz

Kommentarer
Postat av: Denise mamma till Kevin

Ja julen gick toppen. Just nu är man så svullen att man knappt orkar sitta vid datorn längre :))



Hoppas du också fick en fantastisk jul.

Kram.

2010-12-26 @ 19:49:50
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0