för engångs skull stämmer det....

Kallt kallas det nog nu då kylan biter i kinderna, och mätaren visar -28,7    fast inte gjorde det något var ändå ut & körde häst & släde och tog med mej lill ponnyn på släp så hon oxå fick lite motion.

Tränade armar idag det tog emot & jag fick leta mej fram i gymjungeln och hitta lösningar som inte tog på fram sidan vars jag har ont.
la upp det så här:

15min stepp
10 min crosstrainer

stående biseps m hantel
triseps press i cabeln 1arm i taget
biseps curl med z-stång
smala armhävningar mot bänk armbågarna tätt intill kroppen

ja det var det sammanlagt blev det 1tim 10min träning  ( okej lite av tiden surrade vi ridning oxå )

Har även ett Nytt VAD på gång för start nångång i januari.....  vi måste bara komma på vad vadet ska gå ut på!!!!


ÅÅÅHHH VAD JAG GILLAR vad slagningar.....lite fjantig måste jag ju få vara!!
och givetvis handlar det om TRÄNING !!!!!    oupsi...   !!   

natti natti   sov sött dröm söta drömmar!

Kommentarer
Postat av: malle

Tack! Va kul att höra, riktigt motiverande=)

Och vadslagningar är något av det roligaste, jag och en jobbkompis slog ett igår som håller i sig till Juni.

Va härligt det lät med att rida i snön=)

Ha en god jul!

2010-12-22 @ 23:14:52
URL: http://ninjamalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0