blåst :(

Blää,,  äntligen så är det fint väder eller bra temperatur ute, och då BLÅSER det istället.. skulle haft ridning fast det var bara att avboka för ponnysarna verkar irriterade :(

Men själv är det bara att pallra sej ut och fixa stallet, under veckan så har jag lärt mej å sätta eld i pannan i pannrummet :)  HAh...  DET jag inte kan själv är inte värt att kunna ;)


Red både lektion för tuula igår & sen hemma på jerker, lektionen hos tuula gick faktiskt bra, åtminstonde så var inte jag den hon skrek på mest å det får man nog ta som positivt!!  vi var 3 st som red samtidigt & mycket övningar med volter och snett igenom & rätt upp med div övningar!  till o med galopp övningar huijeda mej! 
Men jag red inte på eller i någon så då tycker jag att det var klart godkännt

HEMMA red jag igenom en till början seg jerker som efter ett tag var riktigt på när han kom fram till att det var dax att jobba, mycket volter och starter och stop & lite ryggning oxå han var svettig och mycket mer framåt och mjukare i sej när jag la ner han.

3Års koll hade Lukas idag och det gick mycket bra, visst ligger han lite efter eller har planat ut lite efter längd kurvan fast det beror ju på mej. jag är ju inte så jätte hög( läs lång) 3 äpplen hög eller nått som brorsan säger!

nää nu stallet next // hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0