tjo hej....

GLÖMDE  att berätta att igår kväll var jag ut på LÅÅNG RITT i mattila skogarna med yello Och som sällskap hade vi Emma på Flisan! (flisan e en RIKTIGT bra tät häst) då jag ända från begining hade fart på gulingen!! ;)
vi red "Tammajänkkä" rundan med hemfärd efter cyckelvägen..
över en timme tog det och farten vardet dock inge fel på.. presis som när man var ung... fast då hade jag ju underbara midjerka & då tog samma runda typ 45min :) fast då han man ju inte se omgivningen dessto mer!

Och på tala om omgivningen där efter vägen så ----Finns det visst IDIOTER som tror skogarna e soptipp eller nått.
spis dataskärmar och shit finns utspridda---- OCH VEM MÅSTE STÄDA????  JO VI MARKÄGARE!!!!
UNDRAS VAD "DOM" skulle säjja om vi dumppade skrot på deras gård?? 

-VI LEVER I EN VÄRLD MED IDIOTER-

idag regnar det,,,  mysigt ..---NOT--



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0